luni, 7 martie 2011

Azur

CAPITOLUL 3
     Bum-Bum, trupa lui Azur

                 Când a ajuns acasă, Azur a strigat cât a putut el de tare:
-         Am reuşit! L-am învins pe Ţiclam!
-         Bravo, dragule! Vrei să dai o petrecere în cinstea câştigului tău?
-         DAAAAAAAAAAA! Eu şi Aqua am repetat un cântec de mii de ori. Eu cânt la oale şi Aqua la orga ei de plastic.
-         Dragule, nu poţi să apari în faţa lumii cântând la oale! Plus că eu am nevoie de ele, ca să gătesc. Nu mai bine ai cânta la o tobă adevărată?
-         Şi unde găsesc toba?
-         Păi, ai putea merge la Octopus, să îl rogi, să-ţi facă el una!
-         Bine, mami. Da unde stă Octopus?
-         Lângă magazinul de instrumente muzicale şi lângă magazinul de ochelari pentru vedere.
-         OK, mami. Vin cât ai clipi!
-         Ai grijă la stradă, scări şi la Rechini!
-         Bine mami, nu-ţi fă griji!
            Azur a făcut exact aşa cum îl îndrumase mama lui. A ajuns la Octopus, fără probleme. Octopus i-a dat toba, iar Azur a plecat acasă.
            Când a ajuns, mama lui făcea prăjituri. Mirosea a scorţişoară, lămâie şi ciocolata de vanilie nelipsită din coral.  Azur a mers în curea din spate, a lăsat toba jos şi a sărit gardul, la Aqua. Aqua a ieşit şi ea afară şi au început să exerseze. Le-a ieşit bine, şi au aranjat scena pentru concert. Au chemat TOŢI vecinii şi prietenii. Au cântat:
·        Un Motan Cât Un Pisoi
·        Şade raţa pe butoi
·        Puişorul Cafeniu
·        Răţuştele mele
Şi  au încheiat cu
·        O lume minunată
                          Părinţii, fraţii şi prietenii lor, i-au aplaudat şi li s-au alăturat Honeydu şi Royalbue. Care cântau la chitară şi flaut. După concert, toţi din curte au cerut „BIS”. Aqua, Azur, Honeydu şi Royalbue au cântat din nou, după care au intrat în casă şi s-au culcat.
                          A doua zi, de dimineaţă Azur a coborât în bucătărie. Mama lui făcea clătite cu gem de afine. Limonada mirosea mai bine decât de obicei. Când s-a pus pe scăunel, mama lui l-a rugat să cânte Puişorul Cafeniu. Dar Azur strănuta şi tuşea. Azur i-a spus mamei:

                                                                                                                                                                                                                               Va Urma………

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...