luni, 7 martie 2011

Azur


CAPITOLUL 2
            Aventura lui Azur
-         Ştiu ce o să fac, ca eu să devin cel mai celebru! O să îi pun o poţiune de invizibilitate în sucul de la grădiniţă. Bineînţeles, o să mă deghizez. O să mă îmbrac în………….   Şi se gândea, în timp ce se plimba supărat cu mâinile la spate.
-         Stăpâne! Mi-a venit o idee! Ai putea sa fii ori o scoică, ori o caracatiţă.
-         Nu pot, deşteptule! Se va speria, şi va fugi.
-         Dar, când va fugi aţi putea să îi turnaţi poţiunea în suc.
-         Da crezi că va mai veni după ea?!
-         Păi…….
-         Aşa ziceam şi eu. O să mă deghizez într-o profesoară. O să pot avea şi acces la ghiozdănelul lui.
-         Aşa stăpâne! Ce înţelept de malefic eşti!
După ce şi-a făcut planul, s-a apucat de costum şi de poţiune. Aqua şi prietena ei cea mai bună Merry, au trecut prin faţa peşterii şi l-au auzit pe Ţiclam. Imediat au alergat să îi spună lui Azur. Când Azur a auzit, i-a spus mamei lui. Mama i-a spus aşa:
-         Dragul meu, poţi să pui sucul tău bun, în ghiozdanul lui Aqua. În ghiozdanul tău, pune o cutiuţă de lapte stricat.
-         Şi unde găsesc laptele?
-         Sub patul lui Miguel.
-         Iarăşi nu şi-a făcut curăţenie?
-         Iarăşi.
       A doua zi, Azur a făcut exact cum i-a spus mama sa. Ţiclam a leşinat când a simţit mirosul. Şi aşa l-a învins prima dată Azur pe Ţiclam.
        Când a ajuns acasă, Azur a…………..

                                                                                  Va Urma………

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...