luni, 23 noiembrie 2009

TOAMNA



Ajung la bunica. Toamna în toate colţurile grădinii, frunze căzute ce-şi schimbau toaletele în fiece zi: roşii, arămii, ruginii, galbene, portocalii, maro, verzi, cu dungi roşii. . .. toate se găteau; surprinzător pentru noi toate se pregăteau să dispară în glorie, cât mai frumoase.
Am fost surprinsă când am descoperit că nu eram chiar singurică la bunica, se părea că un miriapod s-a decis să vină lângă mine, nu aşa cum îl ştiţi, ci un pic metamorfozat. Mă uitam pe creanga mărului şi deodată văd că nu venise singură, întreaga familie era acolo, surori, fraţi, verişori, nepoţi şi nepoate.
Sunt o gazdă bună, aşa că i-am lăsat sa se cazeze în măr pe perioada şederii, doar veniseră să îmi ţină companie. La plecare miriapodul m-a rugat să îi aduc până acasă pe cele două verişoare primare care nu mai încăpeau pe frunza lor, m-am învoit, evident.
Reuniunea între rude va avea loc in scurt timp şi familia va fi fericită. Am avut parte de o săptămână frumoasă alături de prieteni deosebiţi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...