joi, 19 noiembrie 2009

Ţara fermecată a florilor




Într-o seară, am adormit şi m-am trezit într-o ţară cu foarte multe flori. Acolo florile dansau pe o melodie foarte ciudată. Suna cam aşa: fff fff fff fff …
O floare mare a venit spre mine şi m-a întrebat:
- Cine eşti? De unde vii? Cum te numeşi? Cui aparţii?
Iar eu i-am răspuns:
- Sunt Raluca şi vin de pe Terra. Nu ştiu cum am ajuns aici. Dar unde sunt?
- Eşti pe planeta Flower. Din galaxia Caleaflorianele.
- Dar tu cine eşti? am întrebat-o eu.
- Eu sunt Regina lor, Trandafirica. Sunt un trandafir după cum vezi.
- Îmi pare bine de cunoştinţă!! i-am spus eu.
Atunci ea m-a invitat să dansez cu ele. Am mai întrebat-o :
- Dar ce fel de muzică e aceasta? FFF FFF FFF FFF ?
- Este muzica noastră. A florilor.
- E ca un imn?
- Nu. Mai degrabă este un cântec compus de stră stră stră stră strămoşi noştri cei bătrâni.
- Ooooooooooooooooo! Acum am înţeles.
Apoi regina florilor m-a condus în tot ţinutul florilor. Am văzut casele înalte şi sub forma unei flori, râurile cu petale de flori, parcurile făcute din iarbă împletită de florfemei ale satului şi am văzut şi menflorii care construiau case, diverse obiecte şi mobilă făcută din iarbă şi obiectele care cădeau „din cer” în acea lume magică a florilor.
După tur, din păcate, m-am trezit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...