sâmbătă, 5 februarie 2011

Visul din noaptea trecuta

Aceasta NU este o intamplare reala! Este un vis, creeat in mintea mea, dupa ce m-am uitat la AXN Crime. Nu este o poveste de copii! ! !

        Am venit dintr-o excursie, si am mers in spatele blocului, sa ma joc cu Bobby, si cu ceilalti catei. Cainii m-au tras de pantaloni catre o punga de gunoi, la tomberoane. Bobi a sfasiat-o, si inauntru era un cadavru de copil. Imediat am oprit muzica, si am sunat la politie. Politia a venit imediat cum am inchis telefonul. Au inceput sa inspecteze cazul. O femeie din bloc, a spus ca il cunoaste pe baiat. >Parintii lui l-au dat disparut  de acum o saptamana.< A spus ea. Dupa plecarea politiei, ea m-a chemat intr-un colt, sa imi spuna ca ea a vazut cine a ucis copilul si cum. Intr-o noapte, ea a iestit pe balcon, fiindca nu putea sa doarma. A iesit, si a auzit copilul. Asa ca a decis sa stea acolo, desi era  periculos. Infractorul l-a dus pe baiat intr-o capita de fan, l-a batut, l-a ucis, si apoi l-a pus in aceea punga de gunoi. Punga s-a rupt, si a lasat o dara de sange in urma lui. De cum a observat, infractorul, a pus punga cu cadavrul, in alta punga. Si a astupat urmele. Apoi, a dus “gunoiul” dis de dimineata. Eu i-am spus femeii sa sune la politie. Asa a si facut. A descris totul, si politia l-a dat in cautare. A doua zi, politia a mers la femeie, sa ii mai ceara detalii. Dar, se pare ca peste noapte, infractorul a ucis-o si a pus-o in punga de gunoi. Tot nu il gasise. Au dat un anunt, ca cine stie detalii despre crima sa mearga la sectie. Eu, impreuna cu parintii am mers. Politia a montat camere de filmat in fiecare colt, pe unde putea intra infractorul. Eu, mami, tati si Noemi, ne-am culcat in dormitorul parintilor, cu “arme”. A doua zi, am aprins tv-ul din bucatarie, si se aprinsese pe stiri. Prezentatorul spusese ca infractorul a fost prins, chiar cand incerca sa intre in apartamentul nostru. Chiar atunci, mi s-a facut pielea de gaina si am lesinat. Dupa cateva secunde(in realitate, in vis cam 2 ore) m-am trezit strigand :
- DA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...